Wsparcie techniczne Techly
Masz pytania odnośnie naszego produktu przed zakupem lub po? Jesteśmy dla Ciebie, skontaktuj się z nami. Produkt nie działa jak powinien i chcesz skorzystać z procedury reklamacyjnej? Zasady gwarancji znajdziesz w regulaminie sklepu. Możesz również skontaktować się najpierw z nami - pomożemy Ci uporać się z problemem.
W naszej ofercie znajdą Państwo wyłącznie oryginalne produkty marki Techly, cechujące się wysoką jakością wykonania i niezawodnością w działaniu. Jako producent z wieloletnim doświadczeniem wiemy jednak, że nie zawsze każdy egzemplarz spełni oczekiwania jego nabywcy. W razie wystąpienia usterki, wątpliwości lub pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji, gotowi rozwiązywać trudne problemy techniczne czy rozwiewać niepewności dotyczące wszystkich produktów z naszej oferty.
Każdy z produktów marki Techly objęty jest gwarancją producenta. W trakcie trwania okresu gwarancyjnego przysługuje Państwu prawo do skorzystania z gwarancji zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie sklepu. Z naszej strony zachęcamy jednak, by przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej (i odesłaniem produktu) skontaktować się z naszym działem wsparcia technicznego, który w znaczącej części przypadków będzie w stanie pomóc Państwu szybko uporać się z problemem, bez konieczności zwracania produktu.
Wszelkie pytania, zarówno te „przed", jak i „po" zakupowe, mogą kierować Państwo do naszego działu wsparcia technicznego Techly pod adresem:
kontakt@techly.sklep.pl
oraz pod numerem telefonu: 22 213 11 50
Pozostajemy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00.